søndag 3. desember 2017

Adventskalender 3.desember 2017

Det er første søndag i advent i dag. Kan vi ikke starte den med en julesang?


Jeg synes det er så koselig å se alle stjernene og lysestakene i vinduene i desember. Vi hengte opp stjernen vår i går kveld og pyntet litt.

Nå som det går mot jul har jeg forsøkt meg på å lage litt nye ting. En av de tingene jeg aldri tidligere har forsøkt er såkalte lollipop-kort. Jeg burde vel kanskje funnet en oppskrift eller noe, men jeg synes det er veldig gøy å finne ut av ting på egen hånd, så da ble det slik denne gangen også...


 Fornøyd med resultatet ble jeg også! Det var jo ikke så vanskelig som jeg hadde sett for meg! Motivet er et stempel fra Lili of the Valley som jeg har hatt lenge. Det må ha vært et av de første stemplene jeg kjøpte, og derfor er det ekstra gøy og ta det frem igjen hver jul.


Nedenfor er bilde av baksiden. Etterhvert bestemmer jeg meg nok for hva jeg skal bruke den til. Kanskje det dukker opp en til og fra på den også.


Motivet er fargelagt med:
bamse: E41, E42, E43, E44, E47
rødt: R22, R24, R27, R59
grønn: YG61, YG63, YG67
grå: W1, W2, W5

Siden det er søndag, og det første adventslyset skal tennes, vil jeg ønske dere alle en koselig førjulstid og håper at dere får mulighet til å være litt kreative både med og uten tusjer.

*****

Ikke glem utfordringen vår. Kanskje du er den heldige vinneren rett før jul?

Don't forget our challenge. Perhaps you're the lucky winner right before Christmas?

Ingen kommentarer: