søndag 25. mai 2014

Bursdagskort med vårstemning

Her oppe i nord er vi langt unna det som kan kalles sommer, denne våren har vært usedvanlig kald og du skal ikke langt unna byen før det er full vinter!
 
Men vi drømmer iallfall om varmere vær og at sola kommer fram fra skyene og smelter bort all snøen! Jeg har laget et bursdagskort som jeg ville dele med dere, kortet får meg til å ønske kortbukser og masse sol med mange plussgrader, og fuglekvitter :-)
 
Jeg har brukt et motiv fra My Besties
 
 
Jeg har brukt følgende farger:
 
Hud: E21-50-51-93
Hår: E50-51-53
Klær: BG70-72-73/RV91-93-95/W0-1-3
Balltre: E70-71-74
På hatten har jeg brukt Opaque White
 
Ønsker dere en riktig god søndag :-)

Klem fra Lena

2 kommentarer:

Lucy Patrick sa...

That is mega-cute!! XOX Lucy

Anonym sa...

Fantastisk flott kort❤️❤️
Klem fra Anne