fredag 17. august 2012

Bidrag mottatt på mail

Vi har fått et kjempeflott bidrag til Sommerkonkuransen vår fra Birgit Bryne:


Her er hva Birgit sier om kortet sitt:

Hei 
Til del 3 av konkurransen, å bruke blender, har jeg først farget et stykke Fabian tecnico 6 papir med rosa copic- nyanser. Jeg fuktet så en klinex med copic blenderen hvorpå jeg la sjablonger med stjernene, rundingene og kube- mønsteret på det fargede arket så klinex med blender på på toppen. Så kjørte jeg alt sammen gjennom cuttlebuggen. 
Resultatet ble en slags fargeembossingle som ble ganske kul. Samme teknikk er brukt på matten under tekststempel.
Ellers har jeg brukt hvit bazzill, mønsterpapir fra Prima Pulse collection, tekststempel fra kort & godt og et bånd jeg hadde liggende.




Flott og kreativ bruk av blender. 
Tusen takk for et fantastisk flott bidrag Birgit.

3 kommentarer:

Gunn (Merete) sa...

Hei
Dette hørtes gøy ut. Denne teknikken må prøves ut ja..
Tusen takk for ett flott kort.

Gunn :))

Jill sa...

Spennende og en ny teknikk for meg. Tusen takk for inspirasjon og takk for et flott bidrag til vår sommer utfordring!
Klem fra Jill

Scrappellen sa...

Nydelig kort, og lekkert teknikk!:) Ønsker deg lykke til videre!:)
Klem, Ellen

Ps, du burde ta vekk ord verifiseringn, for det er veldig vanskelig å få lagt inn kommentar hos deg;)