onsdag 28. desember 2011

Design-team medlem nr 2

Da er det klart for presentasjon av det andre nye medlemmet på vårt designteam

TRINE

Velkommen til deg også, vi gleder oss til å samarbeide med deg :)


Jeg heter Trine Kristiansen, er fortiden 39år. Bor i Hurdal kommune. Det er en liten bygd ca 30min fra Gardermoen. Der bor jeg sammen med en mann og til sammen har vi 5 barn i alderen fra 14 til 20år. Jeg er hjelpepleier og jobber natt i en avlastningsbolig for funksjonshemmede barn. Jeg begynte å lage kort for ca 3år siden, men oppdaget ikke copics før etter 2år. Da tok vel egentlig kortlagingen litt av:) Jeg elsker å fargelegge og lager kort til alle døgnetstider. Jeg har vel egentlig ingen spesiell stil tror jeg, men nesten alle kort jeg  lager har et fargelagt motiv i sentrum. Du kan jo ta en titt i bloggen min:) Den finner du her
Tusen takk for at jeg fikk en plass i teamet, gleder meg veldig til å ta fatt på oppgaven.
Her kommer mitt nyttårskort:

Har brukt disse fargene:
Hud: E21-11-00-000
Kinn: R02
Hår: E35-33-30-27
Skjørt og genser: V99-95-93-91-000-0000
Skjerf: T6-5-3-1
Støvler: E47-44-43-42-41
Gult: YR24-21
Skygge rundt motivet og bunnen: W0-1-3-4-6
+ Blender her og der.



3 kommentarer:

Gro sa...

Gratulerer til Trine :o)

Marina sa...

Flott Trine, blir moro å følge deg i teamet til Copic.

Turid sa...

Gratulerer Trine! Nydelig kort!
Hilsen fra Turid :)