torsdag 15. september 2011

Nå er vi igang!!

Nå er den her: Norges offisielle Copic-blogg!!

Her vil du finne tips, ideer, inspirasjon, tutorials og utfordringer.

Bli følger av bloggen og link til oss i sidebaren din, da blir du med i trekningen 
av denne premien til en verdi av kr 600,- 
Vi beklager, men denne premien er KUN for norske følgere.

.
Logo finner du i sidebaren vår.
Premien trekkes når vi har nådd 150 følgere.


Tirsdag 20. september braker det løs med vår første utfordring, så følg med, følg med!!

Siv


Tonje


Copic farger:
Hud: E0000,E000,E00,E11
Kjole: R81,R83,R85
Hår: E25,YR23,Y23
Vinger og bånd: B0000,BG000,BG01
+ Copic glitter penn!!


Anne Kristine 

Hud: E0000, E000, E00, E31
Kjole, veske, speil og sokker : RV000, RV00, RV11, RV34
Sko og hatt: E50, E51, E53, E55
Skygger: C0, C1, C3, C5

♥♥♥
Dette nydelige kortet kom som en stor overraskelse til oss i dag!
Kortet er laget av ……..
Benthe Groa Tisell


E 0000. E00 og E11 (hud) 
E 31 E34 E35 (hår)
V91 V 93 (genser, sokker og sløyfe)
 E70 E71 E74 (bukse)

Tusen takk,  Benthe!! 
♥♥♥

Vi er kjempeglade for endelig å kunne lansere bloggen, og vi håper den vil bli til inspirasjon for mange! Men vi trenger din hjelp - spre gjerne ordet og vær aktiv, så får vi en levende blogg!!

Siv, Tonje og Anne Kristine. 

47 kommentarer:

Hanne sa...

Så fine kort! Gratulerer med ny blogg!
Hanne

mettepip sa...

Gratulerer og lykke til med ny blogg! Skal bli moro å følge dere. Kanskje jeg kommer i gang med mine tusjer nå da;)
Flotte kort dere har laget!

Har lagt dere til i sidebaren og lagt meg til som følger.

T's Creations sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Line A sa...

Gratulerer så masse med norsk Copicblogg!
Gleder meg stort til å følge med her! :)
Har lagt dere til i sidebaren min, og linket til dere i bloggen min :)

Hege sa...

Gratulerer med norsk Copicsblogg. Blir spennende å følge dere. Har lagt dere til i sidebaren min og lagt meg til som følger:-)

T's Creations sa...

Gratulerer med ny blogg. Kjekt med en slik blogg på norsk! :) Fine kort, varierte - fortsett slik! :)
Har lagt meg til som følger og lagt ut link i bloggen min, høyre side. :)

HegeT sa...

Gratulerer med ny blogg..!!..
Kjempekjekt med en egen norsk blogg om Copic.
Lagt meg til som følger, og blandt favorittene mine på bloggen min...

klem
HegeT

Linda's Dillerier sa...

Gratulerer så mye med bloggen!! Dette kan jo ikke bli annet et bra.
Blitt følger og lagt dere i sidebaren min.

Klem Linda

Kristin Langnes sa...

Her blir jeg garantert fast gjest! La meg til som følger i går og har lagt link i sidebaren min nå!

Herlig! Er stor Copics-fan!

bestevenn sa...

Gratulerer med ny blogg, legger meg til som følger og har lagt bloggen inn i sidebaren. Blir gøy å komme på kurs.

Anonym sa...

Gratulerer med ny blogg jenter:) Ønsker dere lykke til med den nye bloggen:)
Klem fra Anne

Erna sa...

Congratulations Ladies with this Blog.
We become just one big Copic family all together.
I love the cards you all posted today.

Hugs Erna

CME Designteam

Unknown sa...

Gratulere med ny blogg, har lagt meg til følger og lagt bloggen inn i sidebaren. Gleder meg til kurs. Lykke til
Klem fra Sabine

aase sa...

WOW, grattis, dette var jo bare supert!! Legger til både her og der...

Gro sa...

Gratulerer med ny blogg, og takk til Siv for et flott kurs i går.
Ble følger i går, og har logo i bloggen min.
Gleder meg til å følge med. Klem :o)

Diny Sprakel sa...

Hello Norwegian Copic girls,
Welcome to Copic europe family.
Congratulations with your new blog, it looks fabulous. I am proud to be your first follower. I will visit you by every new post. Love the cards you all made.
Big hug from Diny

Ann-Katrin sa...

Gratulerer med ny spennende utfordringsblogg. Kommer garantert til å følge med her og gleder meg til utfordringene deres. Digger Copics :)

Jill sa...

Så supert!
Gleder meg til å følge dere :)
Klemmer

Kreativmonster sa...

Great start for a great blog! It's so nice to have you as part of the Copic Europe Family!

Lenes stempelkrok sa...

Gratulerer med flott blogg!! SKal legge meg til som følger og legge dere i sidebaren i min blogg...Gleder meg til å følge med dere:O)

Plundis sa...

Gratulerer med ny blogg!!

Blir spennende å se hva dere finner på, så jeg har lagt meg til som følger. Samtidig sprer jeg ordet i sidebaren min :)

Klem Plundis

Hege sa...

Er nyfrelst Copics-bruker, så dette var midt i blinken! Bilder i sidebaren min er på plass, og følger er jeg også.

Lykke til med bloggen!!

Klem Hege

Inas lune hjørne. sa...

Så flott med en norsk Copicblogg! Har lagt meg til som følger og har dere i min sidebar i bloggen.

Kort og Søm sa...

Så gøy! :O)

Jeg har lagt denne bloggen til blogg listen min!
Gleder meg til å følge med vidre.
Hilsen Fredrikke :O)

TrineH sa...

Hei jenter :)
Gratulerer med superflott blogg. Dette har jeg gledet meg veldig til. Har lagt meg til som følger og selfølgelig legge logon til i sidebaren i min blogg. Nå gleder jeg meg til å komme i orden i "ny" leil slik at jeg kan ta fram scrappestæsjet mitt igjen :)

Kerttu sa...

Gratulerer med en ny flott blogg!! Har lagt meg til som følger og legge dere i sidebaren i min blogg...Gleder meg til å følge med dere:O)

Gry-Heidi sa...

Gratulerer med ny blogg, så moro :) Har lagt meg til som følger, og linket i sidebaren. Gleder meg til å følge med videre :)

Klem, Gry-Heidi

Bætti sa...

GRATULERER, Kjekt med copic blogg... ja det er slik vi lærer, øvelse gjør mester- Så tusen takk for at dere vil dele med oss... lagt dere til i bloggen min og er nå trofast følger

Linda sa...

Gratulerer så masse med ny blogg. Har lagt meg til som følger, og lagt meg til i sidebaren i bloggen min. Gleder meg til å følge med på denne sida. Ha ei fin helg alle sammen. :)

May Britt sa...

Gratulere med ny blogg, jeg legger meg gjerne til som følger og gleder meg til å se følge med på den.
Jeg har lagt dere til i sidebaren i min blogg

klem maya

Annacarin sa...

Lycka till!
Vad kul att ni öppnat en egen copicblog!
Det är ju världens bästa pennor att färglägga med :)
Annacarin

Lene sa...

Dette er bare så utrolig bra. Tusen takk. Men av en eller annen grunn er det ikke noe følger knapp jeg kan trykke på, men jeg vil linke til bloggen deres allikevel. Og så gleder jeg meg veldig til mandag, Siv. Da kommer jeg på kurs.

Ha en flott helg:)

Lene sa...

Nå fikk jag lagt meg til som følger. Det var godt. :)

Anette sa...

Gratulerer så mye! Dette var en spennende blogg. Gleder meg til å se mer herfra! Har lagt inn headeren deres i bloggen min, og lagt meg til som følger ;)
--klem--

Karen Mostov sa...

Siv, Tonje and Anne - congratulations for the new blog. Well done! That was fast.

I can't understand what you're writing about, but I like the pictures - the projects are beautiful!

Waiting to see what will come next.
Best of luck
Big hugs
Karen

Solveig sa...

Da følger jeg denne, og reklamerer i min blogg!

RitaK sa...

Spennende! Jeg har blitt følger og har linket, og blir gjerne med i trekningen også :-)

Marie sa...

Så flott med norsk Copic blogg! Det blir spennende å se hva dere vil vise her inne fremover =)

Jeanett sa...

Dette blir spennende å følge med på. Har akkurat kjøpt meg Copics, og det er alltid moro med utfordringer, så dette gleder jeg meg til:) Har lagt meg til som følger, og reklamerer for dere i bloggen min:)

Nicole sa...

Gratulerer med norsk Copicsblogg. Jeg har nettopp kjøpt noen Copics og er derfor nybegynner :-). Håper jeg skal lære masse her inne. Er følger nå og jeg har lagt denne bloggen til i sidebaren min. Lykke til!!

Maja sa...

Gratulerer med ny blogg!

Nå har jeg lagt meg til som følger og lagt ved en link i sidebaren på min blogg =)

Gleder meg veldig til å følge med her, og ikke minst til konkurransene! ;)

Veldig nyttig å se hvilke farger dere bruker, det er gode tips/råd også inspirerer det!

Siv:
Takk for all god hjelp!
Godt å se at du er i gang her =)

Linda sa...

Gratulerer med blogg!!
Kjempeflott, og jeg er selvsagt følger og har lagt dere til i sidebaren på bloggen min.

Flott at man får litt veiledning på hvilke farger som er brukt. :)

Lykke til!! :)

Sivic sa...

Gratulerer med bloggen!!
Og jeg er blitt følger : )

Kreativelena sa...

Da ble jeg vel følger 138 tror jeg :-)
Flott blogg, og flott Candy.. Er jeg heldig så får jeg og deltatt i utfordringene etterhvert :-) Har skrevet et lite innlegg om dere og lagt dere i sidebaren min :-)

♥ Mys ♥ sa...

Gratulerer med bloggen!
Nå er også jeg følger og har lagt link til dere i sidebaren min :)
Lykke til videre!
-Inger

Tonje sa...

Jippi. Dette er gjort. Drømmepremie ;)

Sylvia sa...

Lekker candy:-)) Ser dere snart har nådd målet på 150 følgere. Har vært følger fra starten og reklamerer for candyen i sidebaren min.