lørdag 15. august 2015

Utfordring #69 - Ny start.

Copic Marker Norge # - 69 - Ny start
 Husk; motivet må være fargelagt med Copics
***
Copic Marker Norge # - 69 -Ny start 

 Remember: Your image must be coloured with Copics
 

Premie ved de fleste av våre utfordringer er produkt fra
***
The prize is sponsored by
Her kommer litt inspirasjon fra oss
***
Here is some inspiration from the design team

 Gunn
Motivet er Toby fra Prima og fargene jeg har brukt er:
 ***

  Elin
Motivet jeg har brukt denne gangen er fra Magnolia. 
I tillegg til fargene over har jeg brukt BG71, som er en farge jeg har laget selv med tom tusj, blenderrefill og BG72-refill.

Elizabeth
Jeg har laget et babykort med stempel fra Magnolia. Fargene jeg har brukt er: 

 ***
Vi gleder oss til å se alt det lekre 
dere skaper! 
 Fristen er 11.september kl 21.00
***
We look forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is September 11th at 9.pm CET 



Ingen kommentarer: