mandag 20. april 2015

Malin + Multilinere


Malin og Multilinere = sant!!!

Jeg ble stum av beundring da jeg så snik-titt av Malins siste tegning: WOLF.
Den er tegnet med Copic Multilinere - og er utrolig naturtro:

Her er litt om materialbruk:
"Wolf" er 24x24 cm (9,5x9,5 inches) og er tegnet med
Copic Multiliner i disse strekbreddene:
0.03 -  0.05 -  0.1 - 0.2 og 0.5
Malin har vært kreativ i veldig mange år, og her er en liten presentasjon:

Hei, jeg heter Malin (a.k.a Boop) og er en etterhvert godt voksen vestlending. Jeg har drevet med scrapbooking og stempling i 12 år, og har etterhvert blitt kjent med mange fine mennesker innenfor denne hobbyen. Både gjennom div. forum på nettet, gjennom min tidligere jobb hos Hobby Norge, Steffens i Oslo, og div. kurs jeg holdt før i tiden.
Selvsagt har jeg også blitt rimelig godt kjent med Copic sine markere og penner. En annen hobby som har fulgt meg siden barneårene er tegning, og jeg har alltid likt å tegne veldig detaljerte ting. Opp gjennom årene har jeg forsøkt mange forskjellige penner, men etter at jeg oppdaget Copic sine Multilinere for noen år siden var jeg frelst!! Med de tynneste variantene kan jeg tegne så bittesmå detaljer jeg bare vil!!

Har du lyst til å se mere fra Malin:


Takk for at du deler med oss her på CMN, Malin :)




5 kommentarer:

Blankina sa...

Wow fantastic!! Love your design..
HUgs Blankina

Magda sa...

incredible, it's like a photo. It looks so real!!!
Fantastic!!

Elizabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elizabeth sa...

Utrolig flott! Blir stum av beundring jeg også!
Klem Elizabeth

Hege sa...

Oj! Skikkelig "hakaslepp" som det heter så fint her på Toten.... Dette var råfint!