mandag 6. april 2015

En Kjappis

Hei
noen ganger trenger man en liten ting i full fart, og man har ikke tid til å sitte å fargelegge lenge. Men, så vil man jo gjerne ha et fargelagt motiv med...
***
Denne gangen har jeg tatt en liten pose/konvolutt fra søstrene Grene. Denne var med mint polkadots på.. Hadde lyst å lage noe med litt humor i, og hva passer bedre enn de fuglestemplene fra Tim Holtz. Jeg falt pladask da jeg så de, og de havnet her hos meg.
***
Nåvel, de er enkel å fargelegge og hvor avansert med skyggelegging du vil ha, kommer nok an på hvor mye tid man har. Det hadde ikke jeg, så jeg tok heller å fokusert på litt morsomme farger.
Posen er ikke stor, så derfor ble det ikke plass til den største fuglen, ville jo ha med litt pynt. 

Her er resultatet
***

Fargene jeg har brukt på fuglen er:
YR31-21-27-16
BG32-34-13
W0-3-4
Atyou Pink
***
Som dere ser. litt washi glitterteip. en bit sugerør og noen blomster, så  har man en noe å legge ett par små sjokolader i, eller annet snadder. 
***
Jeg har limt denne på et panel, som jeg kan bruke på et kort ved en senere anledning. Man kan, bare lage ny tekst om det skulle være nødvendig.
***
Ønsker dere en hyggelig avslutning på påsken og en fin uker som kommer.

Ingen kommentarer: