fredag 28. november 2014

Sjokolade til jul?

Anthon Berg topp skråDenne saken ser muligens kjent ut. Det var et av mine bidrag som gjesteartist i fjorårets desembernummer av Ett Trykk. Det er en pyntet Anthon Berg-eske, og den måler 7 1/4 x 1 7/8 x 3 7/8". På en måte er denne esken veldig meg (den er jo tross alt blå), men godt spredt pynt er ikke et typisk trekk ved mine prosjekter. Å stifte fast blonder med småstifter, for eksempel, er noe jeg vanligvis ikke gjør. Det er gøy å gjøre noe annerledes innimellom.
Anthon Berg toppEsken er laget med Bazzill Kraft og Vanilla, i tillegg til ark fra Vintage Winter-kolleksjonen til Maja Design. Arkene Trivs i kylan og Luften är krispig er arkene jeg har brukt. Jeg har også brukt kraftfarget bølgepapp fra Inkido, som jeg har malt med Distress Paint og Distress Crackle Paint, begge i fargen Picket Fence. Kantene på bølgepappen er svertet med distress ink walnut stain, og kantene på mønsterarkene er rufset med edge distresser og også svertet med walnut stain. Stjernene, både i wood veneer og av kartong, er også svertet med walnut stain, det samme gjelder chipboarsnøfnuggene fra Dusty Attic.
Anthon Berg motiv og julestøvMotivet jeg har brukt heter Post og er et av Christmas Bunnies-stemplene til Lili of the Valley.  Det er stemplet med Memento Espresso Truffle og fargelagt med Copics. Hvilke farger jeg har brukt ser du i bunnen av innlegget. Jeg har også brukt noen stempler som jeg har kantstemplet på motivet og rundt omkring på de forskjellige stjernene som er spredt rundt på esken.

LOTV - Christmas Bunnies - Post - CopicsTil slutt: Fargene jeg har brukt på motivet mitt. Jeg har også brukt B90, som er en farge jeg har laget selv med en tom tusj, Blender-refill og B91-refill.

Flere bilder av esken finner du på bloggen min. Håper du får en super dag, med eller uten tusj i hånden. 

Ingen kommentarer: