onsdag 16. januar 2013

Rapport fra kurs

Første runde med ECCP kurs (Europeean Copic Coloring Program) er nå ferdig. Det som gjenstår er eksamen for de som ønsker å ta den. Etter en bestått eksamen vil vedkommende få tittel Europeean Copic Coloring Master, en logo til å pryde bloggen med, og alle vet at denne personen virkelig KAN fargelegge med Copic!! 

Her er et bilde av de som har gjennomført de fire første kursene:

Fra høyre: Åsa Danielsson, Kjersti Gulliksen, Elizabeth Elton Hagen, Kjersti Volla og Jill Hansen. Foran står Trine Kristiansen og Gro Tveitstøl. Lene Reiersen og Linda Sørli måtte dessverre gå før vi fikk tatt bildet.

ECCP kursene består av: Basis, Avansert, Spesial 1 og Spesial 2. Vi gjennomgår svært mange teknikker, og kursene passer for både nybegynnere og de som har fargelagt en stund. Har du lyst til å lese mere om dette finner du opplysninger under headingen i bloggen. Neste kurs starter 4. februar

TAKK jenter for kjempehyggelige kurskvelder!! Dere gir meg så utrolig mye tilbake :)

Klemmer fra Siv

7 kommentarer:

Åsa aká Scraphorse sa...

Stort TACK Siv för underbara och givande kurser!! :)

Kan varmt rekommendera dem till alla!

Nu ser vi fram emot examen.

Kram Åsa

Trine sa...

Tusen takk til deg Siv :) Du er vel den beste kurs instruktøren vi kan tenke oss... til og med hjemmebakte skillingsboller:)
Takk for et flott kurs og koselige kvelder:) Og tusen takk til Kjersti og Jill for reise følget:) Det var kjempe hyggelig!
Klem,Trine

Elizabeth sa...

Tusen takk for lærerike og spennende kurs! Anbefales til alle!!!
Du er en super kursholder, Siv, og det er herlig å komme hjem proppfull av inspirasjon etter hvert eneste kurs! Morsomt å møte alle disse dyktige damene "dine" IRL også!
Stor klem fra Elizabeth

Kjersti sa...

Takk til Siv for enda et fantastisk flott kurs - og for kjempegode kanelboller:)
Jeg anbefaler kursene til alle som liker å fargelegge!
Og takk til alle sammen for en hyggelig kveld:)
Klem fra Kjersti:)

Jill sa...

Det har vært utrolig koselig, veldig lærerikt og så moro å komme hjem etter hvert kurs proppfull av inspirasjon!
Tusen takk til deg Siv for all hjelp, og til de andre fantastiske jentene for herlig selskap, utveksling av tips og for tonn med herlig fargeleggingsinspirasjon :)
Gleder meg til eksamen!
Klemmer

Linda sa...

Som eg har forstått så går disse kursene i Oslo, kunne godt tenkt meg å gå på det men det blir litt langt å reise. Er det muligheter for at slike kurs skal gjennomføres i nærheten av Kristiansand?
Mvh Linda :)

Linda sa...

Tusen hjertelig takk for kjempeflotte kurs! Det har vært veldig inspirerende, og veldig trivelig å treffe de andre kursdeltagerne. Jeg har lært kjempemasse, og har også blitt litt kjent med andre flotte "fargedamer". De damene som jeg har beundret fargelegginga til så lenge, kan jeg nå skryte av at jeg har vært på kurs sammen med. :-) Det har vært litt langt å reise til hver kurskveld, men vel verdt det!
Klem, Linda